مواد اولیه صنعتی

Image
سیلیکات زیرکونیوم
شرکت آدریکو تامین کننده ی سیلیکات زیرکونیوم از هند ایتالیا و اسپانیا میباشد و این کالا را با قیمتی مرغوب در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

Image
اسید بوریک
شرکت آدریکو با مفتخر است با وجود تحریم های کارخانه ی ای تی معدن ترکیه محصولات این کارخانه را به ایران به صورت پروفورم و آزاد وارد کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد
اسید بوریک یکی از محصولات این کارخانه است که با قیمتی مرغوب به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

Image
بوراکس دکا
شرکت آدریکو وارد کننده ی بوراکس دکا از کشور ترکیه میباشد و این محصول را با قیمتی رقابتی در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

Image
سدیم سیلیکو فلوراید چین
شرکت آدریکو با داشتن نمایندگی در شهر هونان چین مواد اولیه ای همچون سدیم‌سیلیکو فلوراید را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان عزیز تقدیم مینماید.

Image
بوراکس پنتا
شرکت آدریکو با همکاری یک شرکت در ترکیه وارد کننده ی بوراکس پنتا از کشور ترکیه میباشد و این محصول را به صورت پروفورم و آزاد در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

Image
آلومینیوم فلوراید
شرکت آدریکو وارد کننده ی آلومینیوم فلوراید آنهیدروس میباشد که به منظور کمک‌ذوب در صنایع تولید آلومینیوم مورد استفاده قرار میگیرد.

نیترات سدیم
شرکت آدریکو عرضه کننده ی نیترات سدیم ۹۵ درصد با قیمت مرغوب و کیفیتی عالی میباشد
این محصول در ایران تولید میشود.

Image
سدیم سیلیکو فلوراید ایران
شرکت آدریکو مفتخر به اخز نمایندگی سدیم سیلیکو فلوراید ایران است و در بسته بندی ۲۵ کیلویی و خلوص ۹۹٪ خدمت مشتریان عزیز ارزه میگردد.

Image
سنتتیک‌کریولیت
شرکت آدریکو با داشتن دفتر رسمی در هونان چین مفتخر است کریولیت را از کارخانه ی DFD چین که یکی از بهترین تولید کنندگان این کالا در دنیا به حساب میاید ، وارد نماید
این کالا با بهترین کیفیت و قیمت قابل رقابت در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.

Image
کربنات باریوم
شرکت آدریکو با داشتن دفتر رسمی در ووهان چین مفتخر به ارائه ی کربنات باریوم چین به صورت پروفورم و آزاد خدمت مشتریان عزیز میباشد.

تماس با ما

تلفن  :  44991759 (9821+)

همراه : 3588  425 (98912+)

ایمیل : info @ adrico.ir